wtorek, 5 października 2010

Witam pozytywnie!

Witam na moim pozytywnym blogu!
Chciałbym dzielić się tu z Wami tym, co zdarza się pozytywnego w moim życiu, w życiu moich przyjaciół i w świecie wokoło nas. Właśnie takie mam założenie - dostrzegać pozytywy życia. Oczywiście, nie wszystko zawsze jest takie wspaniałe - nie jestem człowiekiem bezproblemowym i zawsze tylko zadowolonym. Mam swoje kłopoty i zgryzoty. Życie nie jest zawsze takie, jak chciałbym. Sam nie zawsze taki jestem, jak chciałbym, chociaż czasem się staram...
Ale na tym blogu chce dzielić się tym, co dobre - bo warto. Warto to dostrzegać, doceniać i być za to wszystko wdzięczny. To pomaga znieść mniej pozytywną stronę życia. Pomaga w dobrych relacjach z ludźmi. Pomaga mieć nadzieję.

A zaczynając: największym pozytywem dla mnie są ludzie. Moja kochana żona Ania. Moja rodzina. Moi przyjaciele, którym bardzo wiele zawdzięczam. Chyba więcej dostałem od nich, niż zasługuję. Będą oni sukcesywnie gościć na łamach bloga - bo to dzięki nim świat jest pozytywny.

Zapraszam do pozytywnego myślenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz