piątek, 6 lipca 2012

Powiększamy!

Przypuszczalnie najważniejsza póki co wiadomość na tym blogu: powiększamy rodzinę! Znaczy, wiemy o tym już od jakiegoś czasu. Ja się dowiedziałem będąc pod prysznicem i trzeba przyznać, mimo śliskości ustałem na nogach ;-)
Maleństwo jest teraz na etapie prawie czwartego miesiąca i rozwija się dobrze. Planowane przywitanie - połowa grudnia - tak więc będziemy mieli Boże Narodzenie w powiększonym gronie. Moja kochana Ania czuje się bardzo dobrze, jest dzielna i tak fajnie, radośnie i z humorem przygotowuje się do roli mamy. Jeśli o mamach mowa - to nasze mamy bardzo są wzruszone perspektywą zostania babciami. Zaczynamy więc przygotowania do powitania maluszka w naszym życiu i trzymajcie za nas - a przede wszystkim za niego, by był zdrowy - kciuki!

6 komentarzy:

  1. Ciesze się z Wami :D Gratulację i dużo szczęscia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WAHOO!!!! Tak bardzo sie cieszymy z powodu Waszego powiekszania! Bedziecie wspanialymi rodzicami. - Jagardowie

    OdpowiedzUsuń
  3. "Bedziemy wspanialymi rodzicami" - za ile lat? ;-) No dobra, nie jestem aż takim sceptykiem, w każdym razie jeszcze nie teraz... Dziękuję za wiarę w nas. Myślę, że musimy "take it easy". Tylko jak? - skoro to taka premiera bez próby generalnej??? :-) W każdym razie jesteśmy oboje wzruszeni - widok małego człowieczka machającego do nas rączką z ekranu USG: bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! i Trzymamy kciuki za nią lub za niego! będzie na pewno wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń